Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
 - spis inwentaryzacyjny,
 - planowanie, sprawozdawczość,
 - rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
 - rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
 - rejestr wydanych legitymacji pracowniczych,
 - rejestr wydanych kart rowerowych,
 - ewidencja uczniów w szkole,
 - księgi dzieci zamieszkałych w rejonie Szkoły (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
 - ewidencja świadectw szkolnych,
 - rejestr korespondencji,
 - ewidencja pieczęci i pieczątek,
 - protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
 - protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
 - protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
 - arkusze ocen
 - księga arkuszy ocen
 - rejestr wypadków
 - zestawienie raportów miesięcznych stołówki szkolnej,
 - archiwum szkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
 
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-09-2019 - Utworzenie treści
 
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 95
